joi, 30 ianuarie 2014

Parenting prin ochii copilului (P)

Urmeaza o postare care promoveaza conferinta din 22 februarie despre care s-a tot scris zilele acestea in blogosfera parinteasca, numita fix ca in titlu, Parenting prin ochii copilului, va las hyperlink in caz ca vreti sa studiati site-ul si mai ales sa vedeti cine sunt organizatorii: Urania Cremene si Jody Johnson Pawel. Daca nu aveti chef sa cititi, va rog nu cititi, dar jur ca nu o sa fiu plictisitoare, mai ales ca in ultimul timp mi-am cam facut mana pe niste advertoriale care au mers bine. Nu o sa povestesc foarte multe despre ce va fi la conferinta, nici nu am cum, e de la sine inteles, ci o sa zic cateva cuvinte despre cum nu sunt foarte convinsa ca tre sa ma duc si partea a doua, dedicata mai mult mamelor de fete, si denumita: Cum ma cresc parintii mei astfel incat sa devin o femeie puternica si increzatoare in mine?.
Nu m-as duce pentru ca presimt ca dupa iar o sa ma iau la tranta cu maica-mea, biata, care nu intelege nici acum ce am cu ea de o iau in ture cam de doua ori pe an. Ultima cearta monstru a fost in august, inainte de venirea lui Michael Thompson in Romania, apoi l-a apucat pe sot sa se ia la tranta cu ai lui fix in perioada in care a fost Alfie Kohn in Romania si abia s-au linistit apele. Pentru ca asa suntem noi 2: niste tampiti care isi cearta parintii dupa ce mai citesc o leaca de parenting si le scot pe nas tot felul de TRAUME, DRAME, FRUSTRARI si LIPSA DE EMPATIE. Exagerez un pic acu, si sper sa citeste printre randuri cinismul care ne salveaza din situatii din astea de multe ori, si adevarul e ca ne exorcizam dupa carti si conferinte si ne ajuta sa ne intelegem mai bine copilaria. Conferinta adresata fetelor ar fi buna si pentru mine, ca s-ar putea sa ajung soacra si nu strica sa stiu cum cresc si fetitele, in caz ca eu nu apuc sa am experienta asta. Si cred ca si lui Luca i-ar prinde bine sa aiba din timp informatii proaspete despre fetele care ii vor deveni peste ani partenere.

Insa la prima conferinta, Eu vreau libertate, ai mei ma vor responsabil, sigur ma duc. Pentru eu insami am cerut de la ai mei asta: sa fiu libera si sa nu ma mai frece la cap atata cu tre sa fac, tre sa bifez tre sa, tre sa! Si mereu am fost tratata drept o neinteleasa sau drept o aroganta. Insa nu ma duc ca inecata, ci cu maree atentie. De ce? Pentru ca pe mine metoda asta Parents Toolshop nu ma da pe spate, mi se pare ca se autopromoveaza drept THE RETETA in zona de parintie, ceea ce nu prea inghit. Ma duc sa vad daca intr-adevar asa e, sunt curioasa sa o vad si pe doamna Pawel si despre cum isi argumenteaza dumneaei teoria cum ca cei mici tre sa isi asume consecintele faptelor lor, chiar de la varste mici. Ce imi place la metoda e ca merge tot pe linia iubirii neconditionate, teorie pe care si Kohn si Monica Reu, si Otilia Mantelers, si M. Thompson o dezvolta in lucrarile si conferintele lor.
Despre Urania am scris si eu aici un interviu, imi place de ea, e o femeie foarte frumoasa si impunatoare, cu peste 15 ani de experienta de training in corporatii mari din Romania, sigur va fi un speaker excelent la conferinta. O puteti urmari si intr-un interviu din emisiunea Totul despre mame, pe care il puteti vizualiza pe noul canal Youtube, unde a vorbit foarte misto despre cum trebuie sa avem grija de cum ne comportam cu copiii nostri si despre abuzul emotional.
Pana pe 31 ianuarie mai puteti beneficia de un pret redus la conferinta si va puteti inscrie aici

Niciun comentariu: